Fysiotherapie Hillegom & De Zilk – snel en effectief van jouw pijn af!

Wil je snel en effectief van jouw pijn af? Dan ben je bij Fysiotherapie Hillegom & De Zilk – Fysio de Ruiter aan het goede adres. In onze kleinschalige tweemanspraktijk in Hillegom en de Zilk kun je binnen 24 uur terecht voor fysiotherapie en manuele therapie op maat. Ook na werktijd en in het weekend. Bij ons zie je steeds dezelfde therapeut in dezelfde vertrouwde omgeving, het enige dat verandert is jouw pijn, want die is bij ons vlot verholpen.

Waarom kiezen voor Fysiotherapie Hillegom & De Zilk – Fysio De Ruiter:

• Wij zijn een kleinschalige praktijk met veel ruimte voor persoonlijke aandacht.
  • Je kunt bij ons op werkdagen binnen 24 uur terecht!
  • Fysiotherapie Hillegom & De Zilk is op de meeste avonden en op zaterdag geopend.
  • Je hebt geen verwijzing nodig om in aanmerking te komen voor een fysiobehandeling
  • Fysiotherapie Hillegom & De Zilk staat bekend om onze snelle & effectieve resultaten

Waneer kan fysiotherapie helpen?

We leven een druk leven; we moeten werken, een huishouden runnen, we sporten veel of juist te weinig. Kortom: je bent altijd in de weer. Vaak wordt er dan vergeten dat al die bezigheden een enorme impact op het lichaam kunnen hebben, totdat het ons plotseling een krachtig signaal afgeeft. De nek gaat vastzitten bij het zwoegen voor die deadline, de oude blessure treedt weer op na een intensieve training of het schiet plots in de rug tijdens het tillen. Je kunt bij ons terecht voor onder andere onderstaande klachten:

• Rugklachten
  • Nekklachten
  • Schouderklachten
  • Sportblessures
  • Overspannen of burnout
  • Oververmoeidheid

Bij Fysiotherapie Hillegom & De Zilk – De Ruiter, kun je voor al bovenstaande  aandoeningen terecht. De fysiopraktijk beschikt op alle drie de locaties over alle juiste faciliteiten om je te helpen met je herstel. Wij hebben bijna met alle zorgverzekeraars een contract. Afhankelijk van jouw verzekering worden de behandeling dus geheel of gedeeltelijk vergoed door jouw zorgverzekering.